Bardienst

HV Spijkenisse heeft de beschikking over een enthousiaste groep vrijwilligers die het clubhuis draaiend houden. Zij zorgen voor een mooi assortiment aan hapjes, drankjes en lunchmaaltijden en zorgen dat er tijdens de officiƫle trainingsavonden en wedstrijden een gastvrouw/heer aanwezig is. Tijdens de wedstrijden worden zij hierbij geassisteerd door ouders van jeugdleden en competitiespelende seniorenleden.

Ieder seniorenlid of ouder van ieder jeugdlid is verplicht bardiensten volgens indeling te draaien. Voor Jongste Jeugd Teams komt dit er op neer dat het team 2 tot 3 keer per seizoen 2 ouders dient leveren voor de bar voor ongeveer 1,5 uur in de ochtend.

Juniorenteams welke thuis spelen dienen van een kwartier voor aanvang van de wedstrijd tot een kwartier na afloop van de wedstrijd 1 ouder te leveren voor de bardienst. Bij de laatste wedstrijd van de dag loopt deze bardienst tot sluiting van het clubhuis. Tijdens oefenwedstrijden dienen teams ook altijd een bardienst te leveren.

Senioren worden ingedeeld om hun eigen wedstrijden heen op zondag.

Bardiensten zijn ontzettend leuk. Het is de manier om in contact te komen met andere (ouders van) leden. Het is dankbaar werk, want iedereen wil natuurlijk graag geholpen worden. Je staat er nooit alleen voor, er is altijd een gastvrouw of gastheer aanwezig die je wegwijs zal maken.

Mocht je echt geen bardienst willen draaien, dan is de mogelijkheid deze af te kopen tegen een vergoeding van  €10,00 per persoon. De barcommissie zal proberen een vrijwilliger te vinden die deze bardienst over wilt nemen.