Lustrum BBQ

zaterdag 24 juni 2023   |   17:00 - 23:00   |   Geen locatie ingevoerd

Voor alle (jeugd)leden en hun gezin en oud leden organiseert HVS de gezellige HVS Lustrum BBQ.

Dus na de obstakel run of clinic kan er gekeken worden naar mooie wedstrijdjes tussen Oud Dames 1 en Heren 1 tegen het huidige Dames 1 en Heren 1. Of je gaat lekker gebruik maken van de springkussens tijdens de funmiddag. Uiteindelijk kan iedereen de middag afsluiten met een lekkere BBQ.

Dus ouders en leden, schrijf je in voor deze Lustrum BBQ welke rond 17:00u zal aanvangen.

Eigen bijdrage BBQ:
Kind €7,50/ Volwassen €12,50

Inschrijven via de gebruikelijke manier. Na inloggen op de website of in de HVS Clubapp.

Inschrijven en betalen dient voor volwassenen en kind apart te gebeuren. Wil je met twee ouders en twee kinderen naar de BBQ komen en alleen één kind is lid.

Log in met gegevens kind. Schrijf in voor Kind BBQ + 1 introducee (2x €7,50) en reken €15 af. Schrijf nogmaals voor volwassen in voor zoon/dochter met 1 introducee (2x €12,50) en reken €25 af. Je hebt nu betaald en staat geregistreerd onder de naam van je dochter/zoon met 2 volwassenen en 2 kinderen.