Recreantenhockey bij HVS! Iets voor jou?

Jarenlang was er recreantenhockey bij HVS. Een groep bestaande uit ouders van jeugdleden zonder hockeyervaring, een aantal met een (vaak ver) hockeyverleden en een paar enthousiaste veteranen trainden op maandagavond. Sportief bezig zijn, zonder de verplichting om elke zondag een wedstrijd te spelen, maar met de gezelligheid van een vaste groep enthousiastelingen en betrokken bij de vereniging.

Interesse?

Er is nu een kleine groep die graag het recreantenhockey weer nieuw leven wil inblazen. Daarom deze oproep. Vind je het leuk om ook eens te ervaren wat hockey is? Ben je sportief en vind je het leuk in een groep te sporten? Misschien is ons recreantenlidmaatschap dan wel iets voor jou. Heb je interesse? Stuur dan een bericht naar de coördinator recreanten, Jerry Bossers via [email protected]. Ook voor vragen kan je bij hem terecht.

Hoe dan verder?

We gaan nu eerst inventariseren of er genoeg animo is. Vervolgens gaan de trainingen starten en mag iedereen drie keer gratis proeftrainen. Daarna vragen we iedereen die wil blijven deelnemen om lid te worden. Als de groep groot is en er is interesse om op een doordeweekse avond wedstrijden te spelen, gaan we dat ook faciliteren.

11-2-2019 Algemeen