Kleding nieuw seizoen 2019-2020 en 2020-2021

De vakantiestress begint bij velen al toe te slaan, paspoorten worden gecontroleerd op geldigheid, auto’s krijgen de laatste beurt en de inentingen worden in de bovenarm geprikt; kortom, even geen hockey en vooral geen gedoe over selecties en teamindelingen. Wat kan het leven toch heerlijk zijn.

Maar ligt alles stil bij HVS??? Nou, ik dacht het niet!

Zoals reeds gemeld worden onze velden vervangen en dat vergt behoorlijk wat aandacht en overleg. Daarnaast zijn wij met onze leveranciers bezig om ook in het komend seizoen alles vlotjes te laten verlopen. Hoe zit het eigenlijk met de kleding? We hebben een overzicht gemaakt:

Seizoen 2019-2020 Seizoen 2020-2021
Kleur tenue Geel/Bruin Geel/zwart
Leverancier tenue TK Nader te bepalen
Verkoop tenue via Sport2000 Spijkenisse Sport2000 Spijkenisse

Kleur Training-/ presentatiekleding Zwart met witte accenten Zwart met witte accenten
Leverancier kleding Reece Nader te bepalen
Verkoop pakken/ kleding via Sport2000 Spijkenisse Sport2000 Spijkenisse

Sponsoring tenue en trainingspakken? Info over voorwaarden bij Sport2000 Spijkenisse en/ of via [email protected]
Normale regeling: €150 per sponsoring

Daarnaast is er een voorstel in voorbereiding voor een andere opzet van de aankoop/ levering van ons tenue waarbij de gehele vereniging in 1x overgaat naar de nieuwe kledinglijn. Een beproefd concept bij veel verenigingen met een voordeel voor lid en club. Maar hierover later meer.

In ieder geval is de sponsorcommissie op werkbezoek geweest in Deventer bij kledingleverancier Reece. Een indrukwekkend bedrijf met bekende merken als Hummel en Derbystar in hun assortiment. Veel onderwerpen zijn er besproken zoals; materiaalkeuze, draagcomfort, kleurgebruik, ontwerp, bijpassende accessoires/kleding etc. Een nuttig en zeer verhelderend gesprek!

Benieuwd? Zie de flyer in de bijlage met de verkrijgbare kleding voor het seizoen 2019/2020.

Handig voor de teams die door hun sponsors in het nieuw worden gestoken! Deze kleding is dus al van Reece en beduidend goedkoper dan de huidige pakken.

Ga voor vragen altijd langs Sport2000 of mail even met de sponsorcommissie ([email protected]).

En heb je een nieuwe sponsor voor het tenue? Wacht dan niet te lang met het bestellen bij Sport2000.

11-7-2019 Sponsoring Bijlage