Gezocht Technisch Commissaris

Na bijna 3 jaar lid te zijn geweest van het bestuur heeft Vera Smits, Commissaris Technische Zaken aangegeven het stokje door te willen geven. Vera heeft zich ten tijde van de crisis rond onze vorige voorzitter gemeld om de Technische Commissie weer op orde te krijgen. Het bestuur is haar zeer dankbaar voor haar enorme inzet en voor de resultaten die zij in de afgelopen jaren heeft bereikt.

HVS kan onmogelijk zonder een Commissaris Technische Zaken en doet daarom een dringend verzoek op één of meerdere leden om zich voor deze functie aan te melden. De rol van Commissaris Technische Zaken kan prima door meerdere leden worden ingevuld. Hockeyervaring is wel een vereiste. Voor vragen of voor een informatief gesprek kan je terecht bij Vera Smits via [email protected] of door haar even aan te schieten op een van de trainingsavonden.

25-10-2019 Algemeen