HVS Hockeyshirts gevraagd!!!

Zoals reeds eerder aangekondigd zal HV Spijkenisse vanaf het seizoen 2020-2021 gaan spelen in een tenue van een andere leverancier dan het huidige TK. Nu blijkt dat de huidige voorraad TK tenues bij Sport2000 niet meer aangevuld zullen gaan worden. Bij het laatste contact met Menno van Sport2000 gaf hij aan dat hij op dat moment nog 3 meisjes shirts maat 152 had liggen. Van jongens shirts had hij de maten 140 (3 stuks), 152 (3 stuks) en 164 (3 stuks) nog liggen.

Komende periode gaan een aantal spelers en speelsters uit de Jongste Jeugd voor het eerst wedstrijden spelen. Het zou natuurlijk leuk zijn als zij in hetzelfde HVS-shirt als hun teamgenootjes kunnen spelen.

Bent u in het bezit van een HVS shirt in de kleinere maten en wilt u hier (tijdelijk) afstand van doen, dan kunt u dit shirt afgeven bij de bar in het clubhuis. Indien u het shirt na dit seizoen weer terug wilt hebben, dan graag voorzien van een briefje met uw naam erop. We zorgen er dan vervolgens weer voor dat het shirt aan het einde van het seizoen retour komt.

Laten we er samen even voor zorgen dat deze nieuwe kleine jonge leden niet in hun hemd staan.

Alvast hartelijk dank!

30-10-2019 Jongste Jeugd