Café Merz verbindt zich aan HV Spijkenisse

Verheugd zijn wij om jullie te kunnen melden dat HV Spijkenisse een verbintenis is aangegaan met Het Café van Spijkenisse dat elk jaar nog een beetje gezelliger wordt.

Ons barvrijwilligers waren al te bewonderen in kleding met het logo van dit gezellige café in het centrum van ons Spijkenisse. Café Merz zal van komend seizoen ook als sponsor van onze dames selectie te bewonderen zijn op de trainingspakken van zowel HVS Dames 1 als van HVS Dames 2.

Ook zullen jullie vanaf komend seizoen reclame-uitingen langs het Raboveld en het Jumboveld terug vinden.

Café Merz is al jaren een begrip in Spijkenisse. Eerst als Grand Cafe en foyer van het theater De Stoep en na de sloop van het theater aan de overkant gevestigd van het oude stekkie aan het Uitplein.

Velen van onze senior spelers/speelsters komen al geregeld in dit cafe tijdens de beroemde quizavonden op de dinsdag- en woensdagavond. Deze quizavond werden nog beroemder toen deze zelfs tijdens de afgelopen lockdown via Facebook doorgang wist te vinden met diverse beroemde gasten (zoals onze burgemeester Foort van Oosten en onze premier Mark Rutte). Of op de andere dagen voor een borrel of bijvoorbeeld een heerlijke lunch op het terras. En wie stond er niet op het Uitplein tijdens de WK-finale tegen Spanje in 2010? Tijdens de Koninginnedagen en Koningsdagen met een biertje en een muziekje. Gewoon Het Café dat elk jaar nog een beetje gezelliger wordt.

Wij wensen Café Merz welkom bij hockeyvereniging Spijkenisse!

14-7-2020 Sponsoring