Samenwerking Sanisale & Keukensale

Terwijl onze leden genieten van een vakantie om zich zo op te laden voor het nieuwe hockeyseizoen, zit de sponsorcommissie achter de schermen niet stil. We zijn dan ook verheugd jullie te kunnen melden dat we zo juist een samenwerking zijn aangegaan met onze buren Sanisale en Keukensale.

Deze samenwerking houdt in dat zowel Sanisale als Keukensale zich hebben verbonden aan HV Spijkenisse voor de komende tijd. Buiten dat zij prominent op ons sportpark aanwezig zullen zijn met mooie reclame doeken krijgt HV Spijkenisse ook nog eens een mooie bonus voor elk lid dat bij Sanisale of Keukensale een mooie badkamer of een mooie droomkeuken aanschaft. Daarnaast krijgen alle leden hierop ook nog eens 10% korting! Ga je dus een badkamer of keuken uitzoeken bij Sanisale of Keukensale, maak je dan bekend als lid van HV Spijkenisse.

Sanisale en Keukensale zijn schuin tegenover ons sportpark gevestigd aan de Iepenlaan. Twee prachtige lokale bedrijven waarbij service voorop staat. Begeleiding vanaf het ontwerp, de aanschaf en plaatsing staan hoog in hun vaandel. Zij zijn pas tevreden als jullie dat ook zijn. Prachtige kwaliteit badkamers en droomkeukens voor een droomprijs.

Gaat jouw vakantie dus niet door in verband met het Corona-virus en ben je toe aan een nieuwe keuken of badkamer, ga dan zeker eens kijken bij onze buren. Voor elke smaak is er iets te vinden. Kwaliteit en service voor een betaalbare prijs door weer zo’n mooie lokale ondernemer en voor leden van HV Spijkenisse met 10% ledenkorting!

Wij heten Sanisale en Keukensale welkom bij HV Spijkenisse!

4-8-2020 Sponsoring

Wil je reageren op het nieuws ?

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer nu!
Wil je reageren op het nieuws ?