Covid-19 regels Sportpark Groenewoud

In verband met het aanwezige Covid-19 virus gelden de volgende aanvullende regels op ons sportpark:

• Eenrichtingsverkeer, volg de pijlen.
  • Houdt 1,5 meter afstand.
  • Graag registreren via de QR-code. Deze hangt aan het toegangshek en bij de ingang van het clubhuis.
  • Handen desinfecteren.
  • Max. 5 pers. in het clubhuis om drinken/eten te bestellen. Wacht netjes in de rij.
  • Na ontvangst bestelling, consumpties buiten nuttigen.
  • Ook buiten op het terras geldt de 1,5 meter regel en is iedereen verplicht te zitten.
  • De tafels binnen zijn gereserveerd voor de jeugdteams om na de wedstrijden wat te kunnen drinken onder begeleiding van max. 2 volwassen begeleiders.
  • Kleedkamers mogen alleen beperkt in kleine groepen (max. 5) gebruikt worden. Alleen om je te verkleden. De douches mogen NIET gebruikt worden.

Zorg als toeschouwer dat je goed bent voor bereid op de weersomstandigheden. Neem een paraplu mee er is GEEN ruimte in het clubhuis voor iedereen.

30-8-2020 Algemeen