Jonge senioren mogen weer trainen/ Trainingsschema aangepast

Vorige week werden er nieuwe versoepelingen aangekondigd. Er werd weer een kleine stapje gezet richting het volledig buiten kunnen sporten. Jonge senioren tot en met 26 jaar mogen vanaf vandaag weer op het hockeyveld met elkaar trainen.

Doordat de avondklok nog gehandhaafd is heeft de Technische Commissie wederom een nieuw trainingsschema moeten opstellen om de schaarse ruimte tot 20:30u eerlijk te verdelen tussen de teams die nu kunnen trainen. Dit betekent dat jouw trainingstijd/dag nu af kan wijken van de eerdere tijd. Kijk altijd goed op jouw tijdlijn in jouw HVS Club-app voor de actuele trainingstijden.

We zijn blij dat er nu voor een nieuwe groep leden weer wat perspectief is gekomen. De KNHB in samenwerking met NOCNSF blijven aandacht vragen om ook de groep vanaf 26 jaar weer toe te laten op het hockeyveld.

Uiteraard blijven de Corona regels ongewijzigd van kracht:

• Bij klachten kom je niet naar de club en laat je je testen
  • Handen wassen, handen wassen, handen wassen
  • Buiten het veld houd je 1,5 meter afstand van elkaar
  • Na de training blijf je niet hangen om bij te praten op het sportpark, maar ga je gelijk naar huis
  • Clubhuis is gesloten, lockers en wc zijn bereikbaar
  • Sportpark alleen toegankelijk voor sporters/trainers die op dat moment trainen

Veel plezier allemaal!

3-3-2021 Algemeen