Informatie over het einde van het seizoen

Met nog een paar competitiewedstrijden te gaan zit het seizoen 2021-2022 zit er helaas al weer bijna op! Wij kijken ondanks de Corona perikelen maar ook de enorme flexibiliteit van jullie allen terug op een mooi en een geslaagd seizoen!

De afgelopen periode zijn wij druk doende geweest om het seizoen 2022-2023 voor te bereiden en middels dit bericht de belangrijkste informatie m.b.t. einde seizoen.

Teamindelingen

De publicatie voor de nieuwe teamindelingen zal uiterlijk 6 juni plaatsvinden.

Wedstrijden

Tot en met 12 juni worden de competitie wedstrijden in de huidige samenstellingen gespeeld. Eventueel volgen er nog onderlinge of oefenwedstrijden na 12 juni, afhankelijk van de nieuwe teams.

Trainingen

De trainingen met de huidige teams lopen tot en met 12 juni. Vanaf 13 juni proberen wij alle teams nog een aantal keren te laten trainen met de nieuws teams (competitie teams 2022-2023)

Vakantie

De vakantie start 11 juli waarna HVS dan ook gesloten is.

Start seizoen 2022

De selectieteams (1ste teams) starten mogelijk eerder in overleg met de trainer(s).

De breedteteams starten op maandag 22 augustus.

Opzeggen

Uiteraard gaan wij er vanuit dat iedereen gezellig blijft hockeyen maar mocht je toch nog besluiten om te gaan stoppen vergeet dan niet om uiterlijk 2 juni je opzegging door te geven via het Opzegformulier, na inloggen op de website.

17-5-2022 Algemeen