HockeyHuddle: een hockeycommunity van HockeyFood +

Let’s stick together!

De Yell… Een mooie gewoonte in bijna alle teamsporten. Je kunt in aanloop naar een wedstrijd van mening wisselen (en verschillen), discussiëren, eigen ideeën ventileren of kijken en luisteren… Maar vlak voor de wedstrijd wil je graag dat iedereen met hetzelfde doel de wedstrijd in gaat. Je samen als team de kwaliteiten van ieder individu maximaal benut ten dienste van dat gezamenlijke doel. En daarom is de yell er. Koppen bij elkaar, voelen dat je het samen gaat doen!

Ook los van wedstrijden, buiten het veld, aan de bar, langs de lijn, tijdens vergaderingen, op het veld tussen spelers, trainers en coaches ….heel veel gesprekken, discussies en ideeën. Dat kan er soms best heftig aan toe gaan, maar uiteindelijk allemaal vanuit hetzelfde doel: Hoe kunnen we het hockeyen beter - en leuker maken, voor iedere speler, trainer en coach. Voor de liefhebbers, teams en clubs. Voor iedereen.

Uiteindelijk zijn we samen een grote hockeyfamilie, één hockeycommunity, één HockeyHuddle!

Al deze hockeyliefhebbers binnen deze hockeycommunity (HockeyHuddle) willen we graag makkelijker met elkaar in verbinding brengen. Mede daarom heeft HockeyFood naast "HockeyFood Club” (wat we bij HVS met name gebruiken ter ondersteuning van onze trainingen) nu "HockeyFood +” opgezet, een extra online platform van HockeyFood waar heel veel gratis content (E-books, artikelen, tips, interviews, etc.) is te vinden bijvoorbeeld Positief Coachen, Coachen van Jongste Jeugd, Omgaan met niveauverschillen binnen team, of het E-book Verdedigen.

Via HockeyFood + (eigen account aanmaken, staat los van HVS) kom je nu ook in de HockeyHuddle. De komende proefperiode wordt gebruikt om deze community te testen. Over enkele weken wordt HockeyHuddle dan verder ‘de hockeywereld worden ingepushed’.

De eerste ‘boards’ staan klaar en de eerste vragen zijn gesteld. Doen jullie mee, geef je je mening, inspireer anderen of juist een vraag om raad ? Het is heel simpel: ga via deze link naar HockeyFood + (log eventueel opnieuw in met je inloggegevens/ vraag een account aan bij HockeyFood+) en je ziet de community meteen verschijnen.

NB: Via www.hockeyfoodplus.nl kan iedereen een (persoonlijk) account aanmaken, dat los staat van het HVS-lidmaatschap.

17-1-2023 HockeyFood