Bouwteam keuken

De plannen voor de renovatie van de keuken zijn helemaal uitgewerkt. Er zijn reeds afspraken gemaakt met diverse aannemers die het grootste deel van het werk gaan doen. Toch moeten we ook een beroep doen op onze leden en ouders van leden om dit tot een succes te brengen. Wil jij dus ook volgend seizoen een bittergarnituur of een heerlijk broodje gezond? Vind jij een goed gekoeld drankje ook belangrijk? Help dan mee om dit tot een succes te maken.

We zoeken voor het hoofd-bouwteam een aantal vrijwilligers. Dit team (5-7 personen) gaat tussen half juni en eind augustus deze verbouwing leiden. Dit betekent aannemers begeleiden, kleine werkzaamheden gezamenlijk uitvoeren volgens een eerst opgesteld plan en planning met een rooster zodat iedereen ook vakantie heeft.

We zijn op zoek naar mensen die oplossingsgericht zijn, een beetje handig voor het uitvoeren van simpele klusjes of verstand van zaken hebben om aannemers te controleren.

Handige opa’s, stoere moeders, slimme vaders, of sterke leden die hier iets in kunnen betekenen om het plan verder uit te werken hebben we nodig.

Voldoe je hier aan en ben je een gedeelte van de periode overdag of in de avond beschikbaar en ook af en toe tot die tijd om de plannen op papier uit te werken? Stuur dan even een mailtje naar [email protected], en geef alvast aan welke periode je beschikbaar bent en of je overdag of in de avond beschikbaar bent.

Daarnaast hebben we handjes nodig om de huidige keuken te demonteren. Dit zal plaats gaan vinden van dinsdag 18 juni t/m uiterlijk zondag 30 juni. Hiervoor hebben we met name handjes nodig om de magazijnen leeg te maken, de huidige keuken te slopen en af te voeren, tegels van de wand te slopen en een tussenmuur te verwijderen. Kortom: sjouw en sloopwerk. We kijken dan ook vooral naar de stoere en sterke jongens van Heren 1, Heren 2 en de Veteranen om gezamenlijk een paar avonden voor hun rekening te nemen, maar ook vaders en stoere meiden om hun steentje hier bij te dragen. Deze fase is echt cruciaal. Als we niet op tijd de keuken leeg opleveren, dan loopt de rest in de soep en beginnen we het seizoen zonder koeling en keuken.

Kortom, meld je aan voor het sloopteam ([email protected]). Geef aan welke avond(en) je beschikbaar bent en/of welke dagdelen van de twee weekeinden. Wij zorgen voor gereedschap, eten en drinken. Daarnaast zullen we de teams een clubhuis-tegoed voor het nieuwe seizoen geven naar ratio van geleverde menskracht. Je kunt dus met zijn alle mooi een tegoed voor drinken of een lunch opbouwen!

We hebben iedereen hard nodig om dit tot een succes te brengen!

19-5-2024 Algemeen