Reminder Jeugdbestuur HV Spijkenisse

Beste jeugdleden van HVS,

Wil jij jouw stem laten horen in de club? Wil jij leuke evenementen organiseren voor jouw vrienden? En wil jij graag de hockey helpen? Kom dan bij het jeugdbestuur.

Hierbij willen wij jou een herinnering sturen voor het inschrijven bij jeugdbestuur. Wil jij bij het jeugdbestuur? Vergeet dan niet de enquête voor11 april in te vullen.

De reden waarom Floor Duijvestein, het jeugdbestuur wil oprichten is, omdat zij het erg belangrijk vindt dat de jeugdleden ook mee mogen beslissen bij het besturen van de vereniging. Met het jeugdbestuur kunnen jullie hiervoor zorgen. Het jeugdbestuur helpt niet alleen bij het besturen van de vereniging, maar ook bij het organiseren van leuke dingen. Denk aan bijvoorbeeld, toernooien en feesten. Zij vindt het ook erg leuk om actief te zijn binnen de vereniging en ziet bij het jeugdbestuur hiervoor een mooie kans.

Hier is de link voor de enquête.

Jeugdbestuur - Survio

(mocht het niet lukken om op de link te klikken, druk dan ctrl in en klik op de link)

Mochten er verder nog vragen zijn, mail dan gerust naar Floor Duijvenstein of Jarik den Haan.

8-4-2021 Algemeen