Reminder: Volgend jaar niet meer hockeyen, schrijf je dan nu uit

Hierbij een reminder om jezelf nu al per einde van het seizoen uit te schrijven indien je volgend jaar, om welke reden dan ook, geen lid meer wilt zijn van HV Spijkenisse.

De Technische Commissie is al druk bezig met de voorbereidingen op het seizoen 2021-2022. Jullie kunnen daar bij helpen! Mocht je nu al besloten hebben om volgend seizoen geen lid meer te willen zijn van hockeyvereniging Spijkenisse, schrijf je dan nu al uit per einde van het seizoen. Onze TC kan hier dan rekening mee houden met het vormen van de teams voor volgend jaar en de inschrijvingen bij de KNHB.

Uitschrijven doe je door in te loggen op de website met jouw persoonlijke inloggegevens. Via <club> kies je hetopzegformulier. Ben je jouw inloggegevens kwijt, stuur dan even een mailtje naar de webmaster voor nieuwe gegevens.

Let op dat je altijd via het opzegformulier uitschrijft. Het alleen doorgeven aan een coach, trainer of lijncoördinator is niet voldoende.

Jouw uitschrijving dient uiterlijk2 junibinnen te zijn. Bij uitschrijvingen dienadeze datum binnen komen, ben je conform de statuten de contributie voor het seizoen 2021-2022 alsnog verschuldigd.

Door je nu tijdig uit te schrijven help je dus niet alleen jezelf en loop je geen risico dat je alsnog de contributie voor volgend seizoen dient te betalen, maar helpt je ook de Technische Commissie met het samenstellen van de teams.

22-4-2021 Algemeen