Aankondiging Algemene Ledenvergadering woensdag 26 mei 20:30u

Op woensdag 26 mei vindt de eerstkomende Algemene Ledenvergadering plaats.

Hierbij worden alle leden en ouders van jeugdleden uitgenodigd tot het bij wonen van deze Algemene Ledenvergadering. De vergadering zal wederom digitaal worden georganiseerd via MS Zoom. Aanmelden voor de vergadering kan via evenementen na inloggen op de website of via de HVS Club-app. Aanmelden kan tot en met dinsdag 25 mei 18:00u.

Ouders die willen deelnemen kunnen zich aanmelden middels het account van hun kind. Vermeld dan bij opmerking "ouder". Volwassen leden die ook namens hun minderjarige kind deelnemen kunnen dit bij de opmerkingen vermelden. In dat geval kun je ook namens je kind stemmen over de te nemen besluiten. Lukt het niet om je aan te melden, stuur dan een mailtje naar de webmaster.

Alle vergaderstukken voor deze vergadering zijn te vinden na inloggen op de website via [club] => [documenten] => Algemene Ledenvergadering 26 mei 2021

Voor de vergadering wordt er naar het in de ledenadministratie bekende emailadres de link gestuurd naar de Zoom-vergadering (dit emailadres kun je terug zien in jouw HVS club-app bij profiel).

In verband met de voorbereiding en het zo soepel mogelijk laten verlopen van de vergadering verzoeken wij jullie om jullie vragen vooraf in te dienen zodat wij deze kunnen behandelen tijdens de vergadering. Dit kun je doen door deze te sturen naar [email protected]  .

Stemmen voor de te nemen besluiten zal gebeuren tijdens de vergadering middels acclamatie of indien gewenst hoofdelijke stemming.

11-5-2021 Algemeen