Einde zaalcompetitie, hervatting veldcompetitie

In het weekend van 10 en 11 februari zullen de laatste wedstrijden van het zaalseizoen 2023-2024 gespeeld worden. Een aantal teams speelt komend weekend echter al hun laatste wedstrijden. Het is vrij gebruikelijk dat deze teams daarna niet meer in de zaal trainen. Mocht jouw team komend weekend de laatste wedstrijden spelen èn in de week van 5 t/m 9 februari daarom niet meer in de zaal gaan trainen, laat dit dan weten via [email protected]. Er kan dan gekeken worden of er teams zijn, die op 10 of 11 februari hun laatste wedstrijden hebben, die hierdoor een keer extra in de zaal kunnen trainen.

Mocht jouw team op 10 of 11 februari de laatste zaalwedstrijden spelen en hebben jullie interesse om in de week ervoor een keer extra te trainen in de zaal, laat dit dan aan jullie lijncoördinator weten. Er zal dan gekeken worden wat mogelijk is.

In de week van 12 t/m 16 februari kan er volgens het standaard veldschema getraind worden. Mocht jouw team hier geen gebruik van willen maken, meldt dit dan via [email protected].

I.v.m. de voorjaarsvakantie is HVS gesloten van 19 t/m 23 februari. Op zaterdag 24 en zondag 25 februari is HVS geopend i.v.m. een aantal geplande oefenwedstrijden.

31-1-2024 Algemeen