Teamsponsoring

Vanaf het seizoen 2020 – 2021 speelt iedereen bij HVS in een Reece hockeyshirt voorzien van sponsorbedrukking van Jumbo Supermarkten, Hoortzo!, Orthodontist Verhoef en Sport 2000. Het is dan ook niet meer mogelijk voor een teamsponsor om shirtjes te sponsoren. Is er toch een teamsponsor die graag iets bij het team wilt sponsoren dan kan dit met bijvoorbeeld een trainings-/ representatie pak, een mooie trui of hoodie of een mooie hockeytas.

In het verleden diende er door de sponsor naast het sponsoren van bijvoorbeeld shirtjes of pakken per soort kledingstuk met sponsorbedrukking ook nog een bijdrage aan de club te worden betaald. Indien kleding voor een team wordt gesponsord dan heeft het de voorkeur dat er gebruik wordt gemaakt van de Reece HVS kledinglijn. Hierop wordt standaard het officiële HVS logo aangebracht. Bij gebruik maken van de Reece HVS kleidinglijn behoeft er geen bijdrage aan de club meer te worden betaald. Door het schrappen van de sponsorbijdrage aan de club hopen we het gebruik van deze kledinglijn te stimuleren en hierdoor meer uniformiteit uit te stralen.

Er mag gebruik gemaakt worden van andere kleding, maar liever niet. Indien voor kleding wordt gekozen buiten de Reece HVS kledinglijn, dan moet er door het team een bijdrage worden betaald van €250 per seizoen junioren/senioren en €150 Jongste Jeugd teams. Deze bijdrage geldt voor de gehele aankleding buiten de Reece HVS kledinglijn om (dus pakken, truien, tassen of een combinatie van deze) per seizoen. Hierop mag ook het logo van HVS worden aangebracht.

Indien alleen tassen worden gesponsord dient het team een bijdrage van €125 (junior/senior) en €75 (Jongste Jeugd) per seizoen te betalen.

Indien gesponsorde kleding/ tassen buiten de officiële Reece HVS kledinglijn niet worden voorzien van sponsoruitingen en niet worden voorzien van het HVS-logo, dan is er geen bijdrage verschuldigd.

De auteursrechten van het HVS logo liggen bij Hockeyvereniging Spijkenisse. Het is niemand toegestaan dit logo aan te brengen of te gebruiken zonder vooraf schriftelijke toestemming te hebben verkregen via de sponsorcommissie van HV Spijkenisse ([email protected])

De officiële HVS Reece-kledinglijn is alleen verkrijgbaar via de digitale ledenshop op de website van HV Spijkenisse en via Sport 2000 in Spijkenisse. Het is niet toegestaan Reece kleding elders te bestellen en te laten voorzien van het HVS logo.

Eerstelijn junior teams MO14-1, JO14-1, MO16-1, MO18-1 en JO18-1 zijn verplicht, in geval van gesponsorde kleding, HVS-kleding aan te schaffen van de Reece via Sport 2000. Dit geld ook voor de eerste seniorenteams Heren 1 en Dames 1.

Indien een team gesponsord wordt dient er altijd vooraf afstemming te zijn met de sponsorcommissie. Helaas kunnen we niet alle sponsors toestaan in verband met branche exclusiviteit en regels vanuit de KNHB.